Imagine

Imagine

måndag 29 september 2014

Work Song

Måndag igen. Helgen var riktigt bra och är fortfarande lite sliten trots att jag egentligen inte gjorde så mycket mer än jag brukar. I lördags drog jag till Leiden för en utgång, hade riktigt roligt. Började kvällen med pizza med mina två svenska vänner och sen satte vi oss utmed kanalen med några av de andra au pairerna och drack innan det blev både pub och klubb. Kom hem vid halv 4 och sov till 12. Igår drog min hostmom på arbetsvecka i utlandet så jag hjälpte till lite med barnen och sen somnade jag ganska tidigt. Helt slut.
Idag är det tvätt på schemat och aktiviteter efter skolan så denna dagen kommer nog flyta på ganska snabbt. 

Är helt besatt av Hozier just nu och kan inte riktigt sluta lyssna. Så sjukt bra artist och hoppas att jag kan se honom i November i Rotterdam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar