Imagine

Imagine

torsdag 25 september 2014

Someone New

Jag har börjat inse mer och mer att tiden alltid kommer gå framåt oavsett om man intalar sig själv att den inte gör det. Det är så mycket som ska rymmas under den lilla delen av mitt liv som jag spenderar här i Holland och vissa saker kommer nog bara att förbli just en dröm. Det kommer inte vara över den dagen jag faktiskt flyttar hem men jag kommer automatiskt att gå in i ett nytt kapitel i mitt liv. Det är mycket som har hänt under tiden här redan och mycket som ska hända. Är ganska kluven idag över en sak som ändå skulle påverka ganska mycket av min framtid, för jag vet faktiskt inte vad jag vill. Tvivel är min värsta fiende just nu.

Ser dock ut som att jag kommer kunna släppa det lite ikväll när jag och några kompisar ska åka till Uterecht och se något gig. Känns som om det är på tiden att vi börjar göra lite mer än att bara sitta hemma på kvällarna, detta är ju som sagt allas år där vi är borta från verkligheten och har börjat på nytt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar