Imagine

Imagine

söndag 7 september 2014

BTSTU

Jag sitter just nu och lyssnar på musik i mina lurar på högsta volym. Kanske ska bli en ny söndagsrutin, att bara glömma omvärlden för en lite stund och bli ett med musiken. Låter inte som någon värst dum idé. 
Har börjat kolla på 12 years a salve idag också, riktigt bra film. Har inte hunnit kolla färdigt än då jag har haft fullt upp på eftermiddagen med att handla och baka för den stora tjejen ska iväg på läger imorgon och det är mycket som ska fixas. Bakade brownies och stekte pannkakor. Love my life, det är det jag får betalt för. 
Var och beställde lite bilder igår, eller ja 132 stycken. Vill få dom nu så jag kan börja klistra och skriva i mitt nya fotoalbum som jag skaffade för några dagar sen. Just nu sitter jag och skriver ner vackra citat som beskriver mig eller mina upplevelser här i Holland för att sen kunna klistra in dem i boken tillsammans med mina kort. Tror inte att jag kommer att skriva så mycket då jag har bloggen som jag kommer kunna gå tillbaka och titta i sen. Förstå att det redan har gått nio månader i Hollland, nio månader! Galet och jag vill bara ha mer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar