Imagine

Imagine

tisdag 2 september 2014

Dirty Old Town

Det är mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu. Jag har många val att göra och jag har många saker som jag tänker på. Tror att det är därför jag känner mig extra trött just nu. Sover hela nätter rakt igenom vilket jag aldrig gör och somnar nästan så snabbt jag lägger mig ner. 

Idag skiner solen och det är en skön luft ute, varmt men friskt. Kom ganska nyss hem från Lily där vi repade i en timme och på vägen hem handlade jag inför middagen ikväll, chicken nuggets. Är ganska imponerad över hur bra barnen äter just nu för vi har verkligen haft perioder där det knappt åts något alls vad man än gjorde. Då var det bara att inte ta det personligt utan att tänka på att alla har säkerligen gått igenom en sådan fas i livet.
Jag vet inte om jag vågar mig ut och gå än, har ju varit ganska förkyld ett tag nu så kanske borde vänta någon dag mer. Vill inte vara dum och riskera att bli sjuk igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar