Imagine

Imagine

söndag 31 augusti 2014

Landfill

Måndag och september. Hjälp. Vart tog tiden vägen, vart har dessa månader tagit vägen? Jag kom i Januari men det känns som igår. Tiden har gått så fort men jag har gjort så mycket, har så många minnen. Mamma sa att jag borde skriva ut denna bloggen när jag kommit hem och göra en bok, mitt år i Holland och det ska jag göra. Kanske egentligen borde börja med lite nu när jag fortfarande minns mycket. Jag ska nog också gå och börja framkalla lite bilder, att ha det på internet är roligt men att om några år kunna sätta sig ner och bläddra i ett album är roligare.

Den kommande veckan blir det lite mer jobb än vanligt men det är lugnt och helgen vet jag inte hur det kommer att spenderas. Kanske tar mig i kragen och gör en utflykt eller något. Är riktigt sugen på att se nya delar av Holland nu. Sen blir det säkert en utgång eller bio för Vico åker hem nästa vecka. Jag får se vad hon har planerat.

Jag är också så glad över att det äntligen är lite höst här. Vädret har börjat förändras och på morgonen när man går ut biter det till lite i kinderna, jag älskar det. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar