Imagine

Imagine

söndag 24 augusti 2014

Free At Last

Redan söndag. Veckorna går fort när man är tillbaka i rutin. Igår hade vi kräftskiva här med grannarna, det var riktigt mysigt. Jag lagade lite mat och dekorerade hela vardagsrummet i sann kräftskiveanda, vi hade svensk snaps och åt riktigt goda kräftor faktiskt. När klockan var halv elva mötte jag upp Lily för en öl här i Wassenaar och kom hem vid tolv så det blev ingen speciellt sen lördag. Idag har jag vart hemma hos Lily en sväng och spelat lite gitarr. När klockan var två drog vi ner till Luciano's här i stan och träffade några utav de nya au pairerna och käkade glass. De verkade vara mysiga tjejer så jag tror att jag kommer få en rolig höst.
Nu sitter jag med fönstret öppet och lyssnar på lite gamla godbitar som Etta James, Fontella Bass och Billie Holiday och tänker inte klaga ett dugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar