Imagine

Imagine

söndag 31 augusti 2014

Enter One

Har haft en bra helg. I fredags var Lily hos mig på kvällen, vi satt i 4 timmar och bara spelade gitarr och sjöng. Var verkligen mysigt och roligt att bara få göra det man tycker bäst om med någon som tycker detsamma. 
På lördagen cyklade vi till Leiden och gick på marknaden. Jag handlade även en ny skinnjacka och en hatt, känner mig redo för hösten nu med de två nya plaggen. Det var någon slags minifestival i Leiden så åt i ett mysigt kvarter där de hade ungefär 20 olika matbilar som man kunde köpa från och sen hade de dukat upp massa långbord som man satt vid. Man kunde även köpa sig en öl eller ett glas vin, verkligen mysigt. Kändes lite Way Out West över det hela.
På kvällen kom några av tjejerna hem till mig och sen drog vi till Leiden igen och gick ut. Hade en mycket bra kväll och var hemma vid halv fem imorse. Idag ska jag organisera lite saker och sen bara ta det lugnt och ladda upp inför nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar