Imagine

Imagine

måndag 25 augusti 2014

Wait Wait Wait

Jag tröttnar bara inte på M83- Wait. Låten går varje dag i mina lurar, både som original och som Kygos remix. Den påminner mig om alla helt fantastiska stunder här och även de som har varit lite jobbiga. Det är låten för mitt år i Holland.

Jag är ganska förkyld nu vilket inte är roligt alls. Kör hårt på allergitablett, nässpray och ingefära. Hoppas att det släpper snart men är inte troligt då hela familjen här snörvlar eller hostar. Bara  jag slipper öroninflammation är jag nöjd. Har idag bakat en tårta på beställning av min hostmamma, handlat och städat. Ska fortsätta med det strax, tog en paus och spelade lite gitarr. Hade helt glömt av att Matilda har en barngitarr här men den funkar fint för mig i brist på andra instrument. Jag känner mig som mig själv när jag får spela och sjunga lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar