Imagine

Imagine

fredag 29 augusti 2014

I'd Rather Go Blind

Solen lyser idag och det är ganska skönt ute så jag och några andra au pairer bestämde oss för att mötas upp för en fika och snacka lite skit. Vi bestämde även lite saker inför helgen så jag tror att det kommer att bli en bra en. Ikväll ska  Lily komma över på lite chill och förhoppningsvis lite vin om jag får bestämma. Imorgon ska vi först cykla till Leiden på marknaden och sen dit igen på kvällen för en utgång på klassikern Next.

Pratade på Skype innan med Louise som är mycket saknad här nere och fick precis reda på att hon har köpt flygbiljetter hit så hon kommer i mitten av oktober! Är sönderpeppad och längtar väldigt mycket efter galna utekvällar och sushi tills man dör. Kommer bli episkt. 

Jag har många val att göra den närmsta tiden. Jag blir inte så mycket klokare vad jag än gör men känner innerst inne att jag kommer välja rätt. Jag måste tänka igenom vad som känns bäst för MIG och inte för någon annan, jag måste helt enkelt vara självisk. Det finns många faktorer som spelar in i de alternativ jag har men det ger sig nog om några veckor. Då avgörs liksom nästan år. 

Nu ska jag fortsätta med lite sysslor innan barnen kommer hem från skolan och sen blir det att hjälpa dem att packa sina väskor innan de och resten av familjen åker bort över helgen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar