Imagine

Imagine

tisdag 26 augusti 2014

Love Is A Deserter

Seriöst arg på vädret. Idag ska det vara 12 grader och regna hela dagen, vad i helvete? Det känns som oktober, jag är förkyld redan och måste sova med två täcken. Jag hoppas att någon förstår min frustration över Augusti.

Idag ska båda tjejerna rida efter skolan så jag ska nog ta och passa på att vila lite extra idag så att jag blir frisk snabbare. Kanske tvätta lite också. I helgen funderar jag på att kanske åka till Den Haag och köpa mig en skinnjacka, det behövs nu. Blir så trött när jag tänker på att jag gick ifrån min andra när jag var på Kings of Leon i Amsterdam. Jag ska nog också köpa mig en biljett för att se The Libertines i Amsterdam i oktober, för det måste jag. Tråkigt att behöva gå själv bara för jag vet ingen annan här som gillar dom men man gör vad man måste för att få se dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar