Imagine

Imagine

torsdag 4 september 2014

It's Hard To Get Around The Wind

Jag har börjat med en läskig sak. Jag har börjat vakna upp tre minuter innan klockan ska ringa och det är precis som att jag vet att det är dags att gå upp. Nu är det ganska mörkt här på morgonen så jag kan ju inte se solen och dra den kopplingen utan det är min hjärna och kropp som bara vet. Hade en liknande period sist i Göteborg när jag alltid vaknade ett visst klockslag på natten och kollade på klockan, ja jag vet. Jag är nog lite knäpp trots allt.
Idag står inte så mycket på schemat, ska försöka att koka en ärtsoppa på gröna torkade ärtor istället för gula. Får se hur det går och så ska jag uträtta en del ärenden också. I eftermiddag blir det stallet med den lilla som ska rida och den stora kommer också att vara där med sin sköt häst.
Helgen vet jag inte riktigt hur det kommer att spenderas, har lite olika alternativ men jag hoppas faktiskt på något som inte är för galet eller för sent, behöver en helg där jag kan lägga mig i rimlig tid och sen bara sova ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar