Imagine

Imagine

tisdag 2 september 2014

Ocean Stone

Det bästa som finns när när man upptäcker nya artister på Spotify eller hittar en lista som levererar helt fantastisk ny musik. Ikväll hittade jag den listan. Kommer förmodligen att lyssna igenom den tills det blir dags att sova, gud vad musik värmer min själ.
Har denna veckan ställts inför en del nya situationer, stundtals väldigt svåra men det har just nu löst sig. Har varit ganska intressant över att få se hur jag själv har reagerat och vad jag har känt. Jag har varit ganska duktig med att ta ett steg tillbaka och analysera min insats och vad jag gjorde rätt eller fel. Jag vill ändå tro att jag är en person med bra värderingar och som vågar säga ifrån. Jag har också lärt mig att alla strider inte är värda att ta, ibland får man bara gå därifrån även om hela ens huvud säger stanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar