Imagine

Imagine

torsdag 11 september 2014

Man Must Dance.

Den 11 september. Ett datum med många olika känslor. Vissa förknippar det med sorg, andra med lycka. Vissa känner inget alls och vissa vet inte ens vilken dag det är. Jag är både ledsen ovh glad idag. Ledsen för att idag klockan ett visste jag att Vico var i luften påväg hem till Colombia. Jag fick ett sista meddelande från henne innan hon gick ombord på flyget och det känns verkligen tungt just nu. Går inte ens att tänka att hon inte är här, hon var ju här när jag kom till Holland. Jag ska verkligen göra allt jag vill innan det är min tur att lämna, jag ska lämna utan ånger. 
Jag är glad för att det är nu på hösten jag börjar med alla mina små pysselprojekt osv. Har just nu mitt fotoalbum att sitta med sen ska jag sticka en halsduk och kanske försöka lära mig att måla fina naglar utan lösnaglar. Jag ska också ta upp mitt gitarrspelande och mamma om du läser detta: Kan du SNÄLLA skicka ner mitt capo till mig? Det är så dyrt att köpa nytt här.

Idag återstår bara att lägga barnen och sen luta sig tillbaka med en kopp te och fortsätta med min fotobok. Några av de andra au-pairerna skulle träffas ikväll för en öl på en pub här men med tanke på att jag jobbar hela dagen imorgon + kvällen med barn jag inte känner kan jag behöva sova ordentligt. Längtar så till lördag och Amsterdam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar