Imagine

Imagine

onsdag 1 oktober 2014

Devil We Know

Har hunnit med mycket idag. Vaknat, varit med barnen, träffat de andra au pairerna på frukosten, bakat och hängt med Linnea och Lovisa. Nu kommer strax barnen hem från skolan för lite snack och lek med kompisar innan middag och säng. Känns som att det är rutinerna vi har som får veckorna att flyga fram och speciellt när man har extra ansvar som jag har denna veckan.
Gud vad jag kommer sakna detta när mitt år är över, det har blivit min familj. 

Har också börjat planera inför lite resor jag ska försöka göra innan jag återvänder till Sverige med Linnea och Lovisa, ser ut som om London och Bryssel är på kartan just nu. London är ju den bästa staden i världen och Bryssel hade varit roligt att se innan jag åker hem eftersom det är 4 timmar bort. Nu gäller det bara att boka ett datum och köra på det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar