Imagine

Imagine

torsdag 9 oktober 2014

Reunite

Det är aldrig lätt att behöva se ett slut på något bra. Det är aldrig enkelt att inse att tiden inte väntar på någon och att man ska ta vara på ögonblicken man har för innan man vet ordet av det har de passerat. Lite så känner jag just idag.
Har till större delen av dagen haft en dålig dag. Min dator har krånglat och jag har bara varit på ett väldigt dåligt humör. Har hunnit med några utbrott på mina stackars föräldrar som nog inte fattade mycket. Just nu är det bara mycket som snurrar i huvudet.
Innan idag pratade jag med Lousie på skype och nu är det bara en vecka kvar tills hon kommer hit och hälsar på, längtar så mycket. Sen om 11 dagar åker jag och min hostfamilj bil till Paris för att se staden samt eventuellt Disney Land Paris. Jag är så extremt lyckligt lottad. 

Hoppas på en lugn helg just nu men det är ju idag. Kommer förmodligen att ändra åsikt imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar