Imagine

Imagine

måndag 6 januari 2014

Stormy Monday

Har återhämtat mig från helgen och insett att jag faktiskt åker nu på söndag vilket är helt sjukt. Min storasyster var här och sa hejdå, i veckan ska jag träffa vänner och släkt, jag ska packa och sen står jag där på Landvetter flygplats och lämnar Sverige för ett tag. 
I lördags träffade jag många av mina underbara vänner hos en av mina närmsta. Vi åt, drack och dansade till morgonen, kommer verkligen att sakna dom så himla mycket.
Nu sitter jag här och letar efter bra listor på hur man packar eller rättare sagt vad man ska packa för jag känner att just nu behöver man nog en mall att följa så att man inte glömmer en massa saker. 

Nu ska jag försöka se över mina kläder som just nu är i en stor hög i ett hörn och lyssna på Fleetwood Mac's album Rumours. 


bilder från tumblr.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar