Imagine

Imagine

måndag 13 januari 2014

I got sunshine

Vaknade klockan 06:45 idag och gick ner och gjorde frukost till barnen och sen myste vi innan det var dags för deras första skoldag efter lovet. Efter lite disk och slappande cyklade jag och mamman och skrev in mig här i Wassenaar, hon visade mig centrum och massa mysiga ställen man kan gå till, en nöjespark stor som Liseberg och sen båda flickornas skola. Dom går verkligen i mysiga skolor med otroligt fin skolmiljö.
Var precis ute med deras supersöta hund och utforskade området lite. Hittade en park, en liten sjö, några kanaler och många väldigt stora och fina hus. Kommer verkligen trivas här för området är lugnt och skönt, det tar ca 3 minuter att cykla till centrum och vädret har hittills varit på min sida.

Från mitt rum har jag denna utsikten.
På gatan där jag bor.
Fick bästa mottagandet igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar