Imagine

Imagine

tisdag 14 januari 2014

Rainy Days

Vaknade klockan 06 idag av att den lilla kom upp till mitt rum och la sig jämte mig. Vi låg nog i en halvtimma och myste och pratade om allt från att mina kläder såg ut som ett monster när dom hänge på en klädstång till att det är nog ganska mycket varmare i Thailand nu. 
När klockan var halv 7 klädde vi på oss och jag började med frukosten. Sen vaknade den stora och vi alla åt frukost innan dom skulle till skolan.
Idag har jag varit inne en sväng i centrum som har riktigt mycket mysiga butiker men de flesta är ganska dyra. Kan bero på att detta kallas Lilla Hollywood. 
Nyss trotsade jag regnet och cyklade bort till den lillas skola med lite nya kläder och kollade läget snabbt. Fick frågan om varför jag var där av henne, så söt.
När dom kommer hem blir det nog lite pyssel, kvällsmat och kanske en film. 
I centrum i Wassenaar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar