Imagine

Imagine

fredag 24 januari 2014

It ain't me babe

Det har snart gått två veckor sen jag kom till Holland och tiden har verkligen bara sprungit förbi, speciellt denna veckan. Rutinerna börjar falla bra på plats, jag känner själv att min kropp och mitt sinne börjar anpassa sig bra till det nya tempot. Är en väldigt stor skillnad mot det förra arbetet jag hade.
Men detta jobbet kräver mycket utav en men inget negativt med det, var bara ett tag sen jag kunde vara mig själv på min arbetsplats.
Idag har jag bakat, lagat pizza och varit på stan lite. Regnade hela förmiddagen men efter lunch kom solen fram och det blev en superfin fredag.
Den lilla sa en så rolig sak idag
" Min mormor är min mammas mamma, crazy?!"
Hade gärna velat veta vad som föregicks i det lilla huvudet.
Nu babysitter jag 4 kids och hittills sköter dom sig perfekt, men får se se vid läggning.
Imorgon ska jag och några andra utav au pirerna åka till Utrecht.  Ska bli spännande att se allt där! När man söker på google kommer helt fantastiska bilder fram så det lär bli lyckat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar