Imagine

Imagine

fredag 17 januari 2014

Friday

Fredag. Jag har haft en toppenvecka. 
I onsdags träffade jag de andra tjejerna som också jobbar som au pair i området, vi åt frukost på Hema som är som ett litet Åhléns här i Wassenaar. Alla var super och det var väldigt roligt att få höra om deras vardagar och hur dom ser på livsstilen som man har som au pair. Efter frukosten följde jag med en av tjejerna till Leiden som är en närliggande stad, supermysig! Vi gick runt i affärer i några timmar och sen åkte jag hem igen för massa mys med barnen.
Igår hjälpte jag den stora med läxorna vilket faktiskt är ganska roligt! Det är roligt att se att man kan vara till hjälp och se hur glad hon blir av att klara uppgifterna.
Den lilla har kommit upp till mig nästan varje morgon denna veckan och lagt sig så vi har haft en liten mysig stund innan det är dags för frukost. 
I helgen ska jag babysitta dom på lördag, annars vet jag faktiskt inte vad som händer. Tänkte att jag ska försöka cykla till stranden om det är bra väder någon dag.
Tills vidare!

Ska också få ett holländskt nummer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar