Imagine

Imagine

måndag 27 januari 2014

Born To Die

Solen har skinit hela dagen men för bara en liten stund sen gick den i moln och regnet började vräka ner. Hade hoppats att solen skulle stannat till ikväll men nej, inte idag.
Har börjat planera lite för hur jag vill att mitt rum ska se ut, ska trots allt spendera ett år i det och vill kunna se mig i det. Har städat och börjat möblera om det lilla som går att flytta på och det blev en förbättring. Vill att det ska bli min oas när jag vill vara för mig själv och slappna av.
Nu har jag passerat två veckorsgränsen här i Holland och allt känns fortfarande fantastiskt vilket egentligen är lite konstigt. Jag tycker att jag borde fått lite hemlängtan men det har jag inte. Klart att jag saknar min familj, min katt och mina vänner men det gör jag alltid när jag är ifrån dom, enda skillnaden nu är att det tar lite längre tid denna gången innan jag får träffa dom igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar