Imagine

Imagine

onsdag 29 januari 2014

Possibility

Är ensam hemma med barnen till imorgon kväll.
Började dagen precis som vanligt, sen cyklade jag till Hema och åt frukost med de andra tjejerna i vanlig onsdagsordning. Gillar den rutinen skarpt faktiskt. Efter 2 timmar cyklad jag hem igen, tog bilen och handlade och sen körde jag mamman till Schiphols flygplats. 
Båda var borta över eftermiddagen på play date's så passade på att fixa lite här hemma och lagade mat. Nu ligger båda och sover utan en protest eller tår vilket känns otroligt bra. Har lärt känna dessa 2 flickor väldigt snabbt och ser fram emot att lära känna dom mer under året.

Jag har börjat känna mig lite rastlös nu, kan vara för att jag fått ordning på alla rutiner här hemma och behöver något utanför hemmet att göra. Funderar på om jag ska trotsa min snuva och kanske börja springa lite på kvällarna. Körde lite styrka hemma igår och kan knappt böja mig ner idag för mina ben värker så mycket. 

Längtar idag extra mycket till min egen familj kommer till mig i April. Känner mig lite som barnen som längtar efter sin mamma när hon är borta. Är snart en månad sen vi sa "ses snart" på Landvetter. Tiden går skrämmande fort. 

Ska sätta mig imorgon och försöka titta ut ställen jag vill besöka här i Holland, känns som att jag behöver få lite struktur på mina helger och försöka ta vara på så mycket av tiden som jag bara kan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar