Imagine

Imagine

lördag 18 januari 2014

Den Haag

Jag har fått en ny kärlek, Den Haag. 
Tog en sovmorgon idag, duschade och åt frukost. Sen hoppade jag och familjen in i bilen och åkte mot Den Haag. Vägen dit är hur fin som helst med öppna fält, skog, underbara hus och lite kanaler (ofc). 
Vi stannade först till på en jättestor marknad som påminner precis om hur det är i London på marknad med alla sorters mat, kläder, elektronik, väskor och blommor. Vi gick nog runt där i 2 timmar innan vi begav oss till Den Haags centrum. Väl framme gick vi först och åt lunch på ett superbra ställa som hette Uno och efter det strosade vi runt i affärer i någon timme. Det lilla som jag såg av Den Haag var magiskt så jag tror att det kommer att bli ganska många resor dit framöver. Staden hade en behaglig atmosfär, det fanns många roliga butiker och det tog kanske bara 15 minuter att åka med bil från "dörr till dörr". I vår ska jag cykla dit har jag tänkt mig.
Ikväll har jag och tjejerna haft myskväll. Vi åt pizza idag igen, kollade på den nya filmen Frozen från Disney och hade lördagsmys. 
Over and Out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar