Imagine

Imagine

onsdag 26 november 2014

Tonight

Idag är det den stora tjejens födelsedag, 11 år blir hon. Vi började dagen med sång och paket i sängen innan frukost och skola. Jag har själv bakat en tårta idag och blev riktigt nöjd med resultatet! Kommer förmodligen lägga upp en bild senare. 
Ska sticka iväg senare och köpa sushi som hon önskade att få äta för att sist men inte minst bara mysa idag. 

Köpte på mig en ny ansiktskräm idag från ett märke jag aldrig testat men det ska bli intressant att se för enligt expediten ska det vara i stort sett utan en massa konstiga ämnen i och verkligen hjälpa huden att återfå sin lyster. Är glad att jag inte är i Sverige just nu för då hade jag nog behövt köra på allt som finns med tanke på den torra luften. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar