Imagine

Imagine

söndag 23 november 2014

Breathe

Så, har inte funnits mycket tid till att uppdatera då de senaste dagarna har gått i ett och att jag har gått och dragit på mig en skada. I fredags på morgonen kände jag något knäppa till i nacken och kunde efter det knappt röra på huvudet eller armen på höger sida. Efter ett läkarbesök var det konstaterat att jag har slitit av muskelfibrer i nacken så nu går jag på lite smärtstillande och hoppas att det ska vara bra inom en vecka. 
Igår skulle den äldsta tjejen ha sitt födelsedagskalas för hon fyller år nästa vecka så jag erbjöd mig att hjälpa till med mat och bakning. Bakade två pizzor och en massa muffins som senare skulle bli cupcakes och allt blev väldigt bra. Hade varit väldigt typiskt om något inte blivit bra men allt blev grymt och hon var nöjd! På kvällen stack jag över till en kompis här där lite annat folk hängde. Vi spelade piano, körde lite lekar och umgicks. De andra körde på vin dom jag också hade velat ha men det fick bli kaffe för min del. Hadenså gärna velat dra ut denna helgen men får ta igen det nästa helg istället. Idag var jag på Ikea i fyra timmar med min hostfamilj och nu blir det en film och sen sömn, att hela tiden ha ont tar sjukt mycket på mina krafter och jag kan inte precis göra så mycket annat än att ta det lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar