Imagine

Imagine

torsdag 20 november 2014

The A Team

Idag är en speciell dag, exakt en månad kvar av denna resan och min tid här i Holland. Kan inte greppa hut fort tiden går och allt jag har gjort här. När jag tänker tillbaka på mitt år känns alla minnen som något någon annan levt, som något man sett på en film eller hört i en sång. Det finns så många platser här som alltid kommer att ha specill plats hos mig och min bild av mitt Holland.

Förra helgen var min mamma och Lovisa här och hälsade på och vi hade den bästa helgen någonsin tillsammans. Jag tror att vi alla behövde en paus från vardagen och bara få vara lediga. Dom kommer till mig, vi var i Leiden, Den Haag och Zoetermeer. Vi gick på en fantastisk Italiens restaurang och vandrade längst Leidens kanaler på kvällen i den mest fantastiska atmosfären. Jag är så glad att vi har så fin kontakt.

Denna veckan har passerat snabbt och förutom förberedelser inför ett födelsedagskalas så vet jag inte vad som händer denna helgen faktiskt. Hoppas på en utgång på lördag och ett bra röj. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar