Imagine

Imagine

tisdag 25 november 2014

Another Love

Idag kändes det som om öron skulle trilla av när jag skulle lämna den lilla vid bussen, svinkallt. November börjar nog visa sitt rätta jag nu, hittills har jag bara kännt på hösten. 
Dagen har varit fylld med aktiviteter och måsten. Jag har varit hos Lily en stund och spelat gitarr, tvättat, handlat, varit på marknaden här i Wassenaar och snart kommer barnen hem och då blir det läxor och matlagning innan jag slutar ikväll. 
Nacken börjar kännas bättre men den är fortfarande långt från bra men jag tar det jag kan få just nu. Känns skönt att inte behöva känna sig halvt invalid och att jag nu klarar mig utan smärtstillande. 

Imorgon fyller den stora tjejen 11 år och jag ska baka en tårta till henne med häst tema, så roligt! Tror hon kommer bli nöjd och jag har spenderat dagen med att googla efter lite inspiration till den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar