Imagine

Imagine

onsdag 28 maj 2014

Wait

Onsdag. Veckan går sakta.
Imorgon är alla lediga i Holland och det är skönt men det betyder också att alla affärer är stängda och alltså finns det inte mycket man kan hitta på så man får passa på idag och handla allt som man behöver handla. På fredag åker vi till Pony Park över helgen, en slags nöjes/häst park. Allis får det i födelsedagspresent och det ska bli roligt. Har hört att landskapet runt ska vara breathtaking så hoppas nu bara på bra väder.

Nästa vecka händer det saker. Måndag ska jag till Amsterdam och äntligen få se Kings of Leon live, frdag har jag fått ledigt och då ska jag och Louise också till Amsterdam för att spendera hela dagen där. Veckan efter det fyller jag år och på samma kväll åker jag till Paris. Sen är det bara två veckor innan jag sätter ner mina fötter på svensk mark och äntligen får träffa alla mina vänner och min familj igen! Life is good for a simple au pair.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar