Imagine

Imagine

söndag 25 maj 2014

I will wait

Solen skinner just nu för fullt och jag känner mig riktigt nöjd med helgen. I fredags kom Louise och Vico hit för lite häng i min trädgård med vin och shisha innan vi cyklade till Leiden till samma gamla vanliga ställe men hade hur kul som helst. Dansade, träffade roliga och mindre roliga människor. Kan bara säga att det var en lyckad kväll som slutade allt för snabbt. 
Igår var jag bakis, bakade tårta till Allis som hade kalas idag och hänge hemma hos Louise på kvällen. Kan inte riktigt förstå hur mysigt det kan vara att bara hänga i trädgården med lite musik, hade gärna gjort det varje kväll.
Idag cyklade jag och Louise till Voorschooten som ligger 4 kilometer från Wassenaar, vi gick på den lilla marknaden som var där och lunchade i solen med ett glas vitt och soppa. Riktig söndagslyx. Känns tråkigt att hon åker hem nu i början av juni men jag vet att innan jag vet ordet av det är det jag som lämnar Holland. Kommer förmodligen att vara tufft, jag är kär i landet. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar