Imagine

Imagine

torsdag 22 maj 2014

I will never let you down

Tänker extra mycket på min fina syster som är sjuk, hade verkligen velat vara hemma hos dig och bara krama om dig men du ve att du kan ringa om det är något + att sommaren är snart här och då kommer jag hem ett tag!

Hör fortfarande dåligt på mitt öra som jag hade en inflammation i förra veckan och det är väldigt irriterande. Hör bara de gällaste tonerna så det låter i stort sett som gnälliga barn sjunger alla låtar om jag står med "fel" öra mot radion. Känner mig allt mer som en pensionär.

Livet i Wassenaar flyter annars på lika bra som vanligt. Var i Voorschooten idag som ligger 3 kilometer bort med Louise och där är det riktigt mysigt. Ska nog dit på lördag igen och ta en närmare titt i alla butiker och så. Hoppas bara att vädret håller sig bra, har varit ostadigt idag och kommer förmodligen hålla på så hela helgen om vi har otur här. Såg att det var jättevarmt i Sverige och är avis, vill också ha sol. Är beroende har jag märkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar