Imagine

Imagine

tisdag 6 maj 2014

Just like a dream

Jag har haft så konstiga drömmar sista tiden och sovit väldigt konstigt för att vara mig. Jag är en person som vaknar flera gånger på natt men sista tiden har mitt mönster ändrat sig. Känner mig dock mer energisk så ska inte klaga, men hade gärna varit utan mina konstiga drömmar. Alla är så verkliga så ibland är det svårt att håll isär verkligheten och drömvärlden. 

I helgen var jag barnvakt fredag-söndag men allt gick bra. Barnen har sin kusin nere och jag fick suport av Vico. Vi åkte till Zoo i Rotterdam, åt pizza och var ute i det underbara vädret. (Bilder kommer senare)

Nu är det inte alls långt kvar till sommaren, tills dess att jag kommer hem och åker bort med min syster i en vecka, kommer hem igen och åker hem till Holland igen. Jag fasar och vet att tiden hemma i Sverige kommer att gå för snabbt men jag hade inte velat vara utan den ändå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar