Imagine

Imagine

fredag 7 februari 2014

Wildfire

Idag plingade det på dörren och när jag öppnade stod brevbäraren där med ett paket till mig från min kära mor. Paketet innehöll första och andra delen i Hunger Games trilogin och två stycken center, blev otroligt glad! 
Var med Ronja hos veterinären innan och hon skötte sig mycket bra trots att man såg på henne att hon inte riktigt gillade att bli undersökt, men vem gör det egentligen?
Självklart skulle det börja ösregna när vi skulle därifrån så när vi kom hem var både jag och hunden genomblöta. Har druckit massa ingefärsthé och läst lite i min nya bok under tiden jag tinade upp.
Ikväll blir det förmodligen att stanna hemma med pizza, skype med Elinor och film. Imorgon lutar det åt Rotterdam och museum. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar