Imagine

Imagine

måndag 10 februari 2014

Silver Springs

Måndag och jag har nu passerat 4 veckor här i Holland, helt fantastiskt.
Idag har jag en liten sjukling hemma. Vi har varit hos doktorn, ätit lunch och nu tittar vi på en film. Ska baka muffins i eftermiddag och göra köttbullar till kvällsmat, blir en riktigt mysedag. 
Igår tog jag med båda barnen och åkte till Leiden till Naturalis, ett museum i navet stuk. Där tittade vi på alla världens djur, hur jorden ser ut och vad som finns inuti vår planet och ovanpå. Var ett otroligt lärorikt och roligt museum men var lite mycket folk så det fanns ingen riktigt ro att titta på saker ordentligt och sen stod nästan allt på holländska och jag har inte riktigt lärt mig något så hade lite svårt att läsa om man säger så. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar