Imagine

Imagine

onsdag 5 februari 2014

Dark Paradise

Dagarna har rusat förbi. 
I fredags spenderade vi kvällen i soffan framför tv:n med Stardust. Vi åt charkbricka, ostar och drack rosévin. Var skönt att avsluta arbetsveckan på ett avslappnat sätt för i lördags gick jag upp tidigt, plockade upp Alba och Vico (mina två nya kompisar) med bilen och åkte till Primark i Zoetermeer som ligger 20 minuter bort med bil. Där gick vi sedan runt hela dagen i olika närliggande butiker och var på en liten marknad. På kvällen tog vi cyklarna in till Leiden och gick ut. Var tillbaka hemma vid 5 på morgonen och hade verkligen en riktigt rolig kväll, var längesedan jag dansade så mycket. Ölen kostar också 2,50 euro så det var en win-win.
Vaknade upp runt 10 på söndagen, tog en dusch och cyklade sen till stranden med Vico och Alba. Hade en liten picknick först och promenerade utmed stranden i ca två timmar. Var otroligt skönt att komma ner till stranden och känna lugnet och andas in lite ny energi inför en ny arbetsvecka. Har sagt att om det är bra väder på söndagarna ska jag cykla till stranden. 
Måndag och tisdag har varit lugna dagar och tror att det kommer vara så idag också. Har precis bakat muffins och väntar på att den lilla ska komma hem snart. 

Såg att ett av mina favoritband kommer i juni så ska ge mig själv det i födelsedagspresent. 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar