Imagine

Imagine

måndag 15 december 2014

Stronger

Så gårdagen, vilken dag. Jag kan inte säga något annat än att jag är så evigt glad över att ha träffat fantastiska människor här som jag vet att jag kommer hålla kontakten med. Men ja, vi åkte till staden Dordrecht för julmarknad. Staden var hur mysig som helst, helt över mina förväntningar faktiskt. Fylld med kanaler och mysiga hus. Julmarknaden var en besvikelse för det var mer som en vanlig marknad än en julmarknad men det gjorde inte så mycket. Jag, Lily, Erik, Sarah och Lizane hade det riktigt bra ändå trots kylan. När vi var tillbaka i Den Haag stack vi till en irländsk pub för burgare som en söndag tidigare och det blev alltså min sista söndag här. Men jag trodde att den slutade med burgare men vi hamnade mitt i ett frieri, en man på puben friade till sin flickvän med en sång och ett tal. Ganska sjuk och fin avslutning på den dagen.

Nu blir det simning med den lilla och sen inte så mycket mer idag. 5 dagar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar