Imagine

Imagine

onsdag 17 december 2014

Freedom

Så, tre dagar kvar. Har packat en massa och försökt att organisera upp allt men det känns som att det bästa att göra är att låta det bli som det blir. Jag är helt slut. Somnar tidigt och är ändå trött. Tror att kombinationen pågående förkylning och livsförämdring gör så med en. 

Ikväll ska jag, Erik och Lily köra tre låtar på en open mic night. Lite nerver men ändå taggad. Ser det som ett bra avslut på min tid här och alla gånger vi spelat musik ihop. 
Imorgon blir det Primark en smabbis på dagen och sen troligtvis att packa en massa. På kvällen blir det en hejdå öl men alla som kan komma och på fredag blir det mest mys här. Kanske ska försöka mig på en lista också, starkaste minnena från mitt år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar