Imagine

Imagine

lördag 13 december 2014

Now we are free

Idag är det exakt en vecka kvar tills att jag är tillbaka hemma. Ganska exakt när jag skriver detta inlägget. Det har börjat att sjunka in mer och mer och i och med det har också ångesten börjat komma. Ångesten över att det är för lite tid kvar här, att mitt liv kommer ändras igen, att jag ska lämna min familj här och mina underbara vänner och ångesten om att jag snart ska stänga dörren till det bästa året i mitt liv. Jag kan inte ens börja förklara på vilket sätt jag har förändrats eller allt jag har upplevt. När jag tänker på det blir jag tårögd för Amsterdam på natten, Den Haag i december med all julbelysning i träden, mitt älskade Leiden och Wassenaar. 

Hela veckan har gått förbi fort och också kanske för att jag har haft feber. Inte precis hur jag ville spenderat min riktiga sista vecka men saker blir inte alltid som man vill. 

Nu ska jag fortsätta med att titta på Homeland och ta det lugnt för det ser ut som att det blir en utflykt imorgon till en julmarknad! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar