Imagine

Imagine

söndag 22 juni 2014

West Coast

Söndag. Sista söndagen i Holland på ett tag för nästa söndag spenderar jag hemma i Sverige med min familj antagligen. Kommer bli så skönt att äntligen ha lite semester och att jag kommer få träffa mina vänner igen.
Midsommarafton var i fredags och jag hade en mysig midsommar faktiskt. Hela dagen band jag kransar och pyntade midsommarstången i vår trädgård och sen på kvällen kom några andra svenska familjer här i Wassenaar och dansade och åt jordgubbar med oss. Framåt 11-12 tiden bestämde jag och min hostmom oss för att gå ut en sväng så vi satte oss på en pub här i Wassenaar, drack några drinkar och bara hade det roligt. Kom hem runt 2 och somnade in rätt snabbt.
Igår var jag och Vico på Primark och för första gången handlade jag bara saker som jag verkligen behövde. Börjar bli vuxen haha. Sen skulle hon babysitta på kvällen så jag passade på att börja packa och kollade på några filmer. Såg filmen Railway Man och blev helt tagen. Colin Firth har alltid varit en favorit hos mig, vet egentligen inte helt varför men jag tror att det är hans "vanliga" sätt att vara men denna filmen berörde mig. Den ska ses om!

Idag kommer Vico över på middag så ska vi gå igenom vad hon ska göra när vi är borta och sen ska jag fortsätta lite med packningen och så. 
Ses snart alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar