Imagine

Imagine

tisdag 1 juli 2014

Home

Har nu varit hemma på svensk mark i 5 dagar. Har redan hunnit få hemlängtan efter Holland och lite ångest över att lämna igen. Tror visserligen att tiden i Holland kommer att gå snabbt förbi och innan jag vet ordet av är det dags för något nytt. 
Här hemma har jag hunnit njuta till max än så länge. I fredags hämtade mamma och pappa mig från tåget i Varberg som jag kom med och sen åkte vi hem och bara tog det lugnt och pratade. När min syster slutat för natten plockade hon upp mig och jag sov hos henne. På lördagen åkte vi hem till mina föräldrar för en brunch för att på kvällen gå ut med Elinor och Cissi. Träffade även Tove igen efter 6 månader. 
Söndagen bestod av mat pga bakismode.
Så detta är lite vad jag sysslat med hemma och kommer väl inte att skriva så mycket om det, ni ser mig nog snart ändå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar