Imagine

Imagine

tisdag 15 april 2014

Thank God For Sending Demons

Som alltid har tiden rusat fram. Jag är så uppe i mitt liv att det är svårt att komma ner, ta det lugnt och reflektera över min livssituation just nu. Jag lever precis som jag vill, jag gör det jag älskar och jag spenderar min tid med fantastiska människor som kommer ha en stor plats i mitt hjärta för alltid. 
I helgen var jag i Haag med Louise och Vico och på kvällen gick vi ut i Leiden. Kvällen slutade lite dramatiskt med Louise som hade trampat på glas och fick åka till sjukhus men allt gick bra. Vico sov hos mig och på söndagen hänge vi nästan hela dagen. Vädret har varit lite sämre denna veckan men det gör ingenting för det är verkligen försommar här just nu. Allt är grönt och vackert. När jag går ut på mina kvällspromenader får jag sådan energi från klimatet här. Jag kan inte beskriva med ord hur bra jag faktiskt mår på sommarhalvåret.

Idag bokade jag också en blixtresa till Paris över den helgen jag fyller 23 i Juni. Vi åker fredagskväll och är framme i Paris tidigt lördag morgon. Vi kommer nog att spendera hela dagen med att gå omkring och titta och åker sedan hem lördag natt och är framme i Haag igen söndag morgon. Känns fantastiskt att ha hittat någon som precis som jag älskar att resa, även om det så bara är för en dag. Kommer nog att ta en snabbis till Bryssel om jag hittar billiga biljetter.

På torsdag, i skrivande stund om mindre än 48 timmar får jag äntligen träffa mamma, pappa och Lovisa igen. Har inte sett dom sen januari och ingen kan nog förstå hur mycket jag har saknat dom. Trots att dessa månader har gått fort har jag självklart saknat dom mer än ord kan beskriva. I sommar får jag spendera nästan 3 veckor med dom också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar