Imagine

Imagine

måndag 7 april 2014

It can't be you

Om 10 dagar kommer familjen ner till mig! 10 dagar, det är helt ofattbart. Tiden här har gått så fort och jag trivs fortfarande lika bra men saknar såklart min familj. Ska visa dom allt jag tycker man ska visa!

Sitter just nu och lyssnar på musik och väntar på att barnen ska komma hem. Vädret har blivit lite kallar men det gör inget för solen skiner ändå. Solen tycks alltid skina här just nu, hade faktiskt räknat med en regnigare vår men är hemskt tacksam för att Holland visade mig motsatsen. 
Till kvällen ska jag laga helstekt kyckling med potatis, gå ut och gå med Vico och kanske kolla på någon film. Så kommer troligtvis de mesta kvällarna se ut denna veckan, inget mig emot. Kvällspromenaderna är nästan det bästa på hela veckan. Här är landskapet så förtrollande och allt är nytt så att gå är underbart. Det finns alltid något att titta på och nya vägar att gå.

Basia Bulat – It Can't Be You 
Har fastnat totalt för denna låten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar