Imagine

Imagine

måndag 17 mars 2014

Always alright

Är hemma i Holland igen efter en fantastisk helg i Budapest med min bästa vän här Vico. I fredags vid 9 lyfte planet och en timma och 40 minuter senare landade vi på Budapest flygplats. Utanför var det 17 grader varmt och solsken så efter en taxitur till Pest stadskärna landade vi mitt i den Ungerska våren. Vi lämnade av oss våra ryggsäckar och kollade runt hela fredagen. På lördagen var det national holiday så alla butiker var stängda så återigen då passade vi på att gå runt och se allt som är sevärt. Var över på Budasidan, uppe på ett berg och vi olika monument. Sen på söndagen flög vi hem och nu sitter jag återigen i mitt rum här i Wassenaar. Denna veckan vet jag faktiskt inte vad som händer, verkar som att vädret kommer att vara lite sämre denna veckan vilket är tråkigt för förra veckan var magisk!
Nu är det en månad kvar till familjen kommer och bara 3 till sommaren! 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar